• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • linst

Här är en till.
    Vi gifter oss 21 juli i lundby gamla kyrka. Festen har vi på lundby hembygdsförening.

Sitter just nu och spånar idéer om inbjudningskort och dekorationer för festlokalen.

• JesFre

Kommer gifta mig i göteborg men inte förän 2015, men visst finns jag här innan dess. Planeringe är redan igång  (kan inte riktigt hejda mig Glad) Så bolla idéer kan jag nog redan hjälpa till med.

Jessica 

• bruden2012

Hej!

Jag och min fästman ska gifta oss i Göteborg den 16e juni, just nu håller jag på och väljer inbjudningskort som ska ut i feb tror jag :) kul med fler göteborgsbrudar :D 

• AndroSid

Vi gifter oss den nionde juni Glad
    Så vår planering är i full gång!

• Saandraa

Så kul med fler göteborgsbrudar! Skrattande
    Vi har kommit ganska långt i planeringen och vet ungefär hur vi vill att allt ska se ut. Dock har vi än så länge bara festlokalen inbokad och klar. Just nu sitter jag och letar kyrka. Men det blir nog Backa kyrka. Vart någonstans i Göteborg kommer ni gifta er?

• Saandraa
    linst skrev 2012-01-12 13:54:40 följande:
    Här är en till.
    Vi gifter oss 21 juli i lundby gamla kyrka. Festen har vi på lundby hembygdsförening.

Sitter just nu och spånar idéer om inbjudningskort och dekorationer för festlokalen.
    Lundby gamla kyrka är ju så mysig! Har varit där på både bröllop och dop..
  • kaffeälskaren

Tjipp och hej, ytterligare en Gbgtjej som gifter sig i sommar i örgryte g:a kyrka. Planeringen är verkligen i full gång

• AndroSid
    Saandraa skrev 2012-01-12 14:26:51 följande:
    Så kul med fler göteborgsbrudar! Skrattande
    Vi har kommit ganska långt i planeringen och vet ungefär hur vi vill att allt ska se ut. Dock har vi än så länge bara festlokalen inbokad och klar. Just nu sitter jag och letar kyrka. Men det blir nog Backa kyrka. Vart någonstans i Göteborg kommer ni gifta er?
    Vi gifter oss i trädgårdsföreningen, festen hålls dock i Mölnlycke (Råda Hembygdsgård). Borgerlig vigsel för vår del, vi tycker att det passar bäst eftersom vi är rätt okonventionella i övrigt och inte heller är kristna Glad
  • bruden2012

Vi ska gifta oss borligt och festen hålls i Bryggan under bron vid göteborgshamn :) Kul att vi är så många :)

• Saandraa
    AndroSid skrev 2012-01-12 14:59:58 följande:
    Vi gifter oss i trädgårdsföreningen, festen hålls dock i Mölnlycke (Råda Hembygdsgård). Borgerlig vigsel för vår del, vi tycker att det passar bäst eftersom vi är rätt okonventionella i övrigt och inte heller är kristna Glad
    Trädgårn är ju också hur fint som helst. Speciellt på sommaren! Vi hoppas på snö eller iaf fint väder till vårt bröllop i November! Ingen aning om vart vi skall fotograferas ännu.. Måste hitta ett fint ställe inomhus ifall det blir dåligt väder.
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!